15 Aralık 2015 Salı

Jurnalistika fakultələrinə qəbulun kəskin azalmasına dair

Bu linkdəki məqalədən çıxarış...
http://www.sherg.az/site/id-13040/Jurnalistika_fak%C3%BClt%C9%99sin%C9%99_maraq_niy%C9%99_azal%C4%B1b?#.VnA_Rkp97Dc 
Media hüquqşünası Ələsgər Məmmədli isə hələ jurnalistika fakültəsinə qəbul üçün qabiliyyət imtahanının tətbiq olunması ilə bağlı qərar qəbul edilən zaman bunun çox sərt bir addım olduğunu dediyini xatırladıb: "Universitet özü peşə öyrədilən yerdir. Həkimliyi bilib sonra gedib həkim olunmur, yəni həkimliyi gedib Tibb Universitetində öyrənirsən. Hüquqşünas əvvəl hüquqşünas olub, sonra gedib oxumur. Öncə gedib imtahan verirsən, sonra hüquqşünas olursan. Jurnalistika da elədir. Məqalə yazmağı bilməyən abituriyent 4-5 il jurnalistika fakültəsində təhsil aldıqdan sonra yazmağı öyrənməlidir. Hətta bu müddət ərzində o, jurnalistikanın bütün nəzəriyyəsini, peşə kodeksini mükəmməl mənimsəyən bir mütəxəssisə də çevrilə bilər. Hesab edirəm ki, "yazı qabiliyyəti olmayan abituriyentlər jurnalistikaya gəlməsin” kimi düşüncə absurddur. Əgər orta məktəb şagirdi məqalə yazmağı bilirsə, onda ali məktəbə niyə hazırlaşır? Öyrənəcək bir şey qalmayıbsa, 4-5 ilini gəlib, jurnalistika fakültəsində niyə itirməlidir? Universitetin işi bilməyəni öyrətməkdir. Ona görə də, öz fikrimdə qalaraq jurnalistikada qabiliyyət imtahanının tətbiqini kifayət qədər anormal bir qərar hesab edirəm. Bu qərarın verilməsi başından yanlış idi və artıq nəticələr də özünü göstərməkdədir. Bir neçə ali məktəbdə jurnalistika fakültələri bağlandı və ölkə üzrə bir qrupda olan uşaqların sayı qədər jurnalist hazırlanır. Bu isə artıq gələcəkdə jurnalistika üzrə peşəkarların sayının çox az və yaxud da heç olmayacağı deməkdir. Amma bir məsələ var ki, zərərin harasından dönsən xeyirdir”.
Ekspertin sözlərinə görə, qabiliyyət imtahanının tətbiqi jurnalistikanın gələcək inkişafı üçün mənfi bir addımdır: "Jurnalistika peşədir. Bu peşə ilə məşğul olmaq istəyənləri ayrı-seçkilik edərək ikiqat imtahana salmaq çox ciddi yanlışdır. Bu, hər hansı bir şeir yazmaq deyil ki, fitri istedad olsun. Müəllim inşa yazmağı öyrəndiyi kimi jurnalist də peşə etikasına uyğun şəkildə yazını hazırlamağı öyrənəcək. Ona görə bu imtahanın başından təsdiq olunması ciddi ayrı-seçkilik və konstitusiyanın 25-ci maddəsinə də zidd idi. Və mən bununla bağlı mediada öz fikrimi bildirmişdim. Bu gün də nəticə göstərir ki, bəli, jurnalistika fakültələri boş qalacaq. İndiki halda cəmisi 57 nəfər gələcəkdə jurnalistika təhsili almaq şansı əldə edib. Düşünürəm ki, bu əlbəttə, Azərbaycanın, xüsusilə, ifadə azadlığına və jurnalistikanın inkişafı baxımından gələcəyinə yönəlik mənfi bir addımdır. Bir an öncə bu səhvdən dönülməlidir və qabiliyyət imtahanı məsələsini ortadan qaldırmaq lazımdır. Əvvəlcə "KİV haqqında” qanuna dəyişiklik edərək ali təhsili olmayan şəxslərin redaktor olmasına qadağa qoydular, daha sonra isə jurnalistika fakültəsinə qabiliyyət imtahanı tətbiq etməklə mediaya balta vurdular”.
Jurnalistikaya marağın azalmasına gəldikdə isə Ə.Məmmədli deyib ki, jurnalistikaya maraq azalmayıb. Sadəcə olaraq, bu sektora qəbul üçün keçirilən qəbul imtahanı diskriminasiyaya məruz qaldığı üçün tələbə qəbulu azalıb: "Həkimlik, hüquqşünaslıq kimi mürəkkəb ixtisaslara və çətin fakültələrə tələbələr bir imtahan verməklə daxil olduqları halda jurnalistikaya 2 imtahan verirlər. Bu ayrıseçkiliyin nə mənası var? Deməli, 57 nəfərin fakültəyə qəbulu jurnalistikaya marağın azalmasının yox, sadəcə ikiqat imtahanın risk tələb etməsi ilə bağlıdır. Jurnalist olmaq istəyən abituriyentlərin qabiliyyət imtahanına girmək üçün aprel ayından qeydiyyatdan keçməsi həmin uşaqların digər ixtisasları seçmək şansını əlindən alır. Bu da böyük riskdir. Heç bir abituriyent yüzdə yüz bir ixtisası seçib gəlmir ali məktəbə. Amma jurnalistikanı seçən tələbə bəri başdan bütün imkanlarını məhdudlaşdırmış olur. Yəni ya jurnalistika, ya da heç. Buna rəğmən 57 nəfər tələbə jurnalistikaya qəbul ola bilibsə, bu da böyük işdir. Yəqin ki, gələn il heç bu qədər də olmayacaq. Uşaqları buna məcbur etmək doğru deyil. Çünki orta məktəbi bitirən məzunların 90 faiz hədəfi ali məktəbə qəbul olmaqdır”.

8 Aralık 2015 Salı


Gənclər üçün intelektual platforma olan AFU-da Sosial Mediada azadlıq və məsuliyyət mövzusunda 17 Fevral 2013 tarixli çıxışdan bir hissə. 
Əslində hər zaman aktualdır. 


"İnformasiyanın psixoloji təhlükəsizliyi haqqında " qanun layihəsi təşəbbüsünu tənqid etdik. 19 Fevral 2014-cü ildə yayılıb.


7 Aralık 2015 Pazartesi

25 Noyabr 2015 tarixində yayıldı.
"2015 ci ildə Milli Məclisdə son 20 səsvermədə bütün hallarda qərarlar 99 faiz lehinə olmaqla qəbul edilib. Indiyə qədər parlamentin hökumətdən əvvəl təklif irəli sürdüyünü görməmişəm" - Ələsgər Məmmədli
2 May 2015 tarihinde yayınlandı
Mövzu: Azərbaycanda QHT qanunvericiliyi və yeni qanunlarda olan boşluqlar
Qonaq: Ələsgər Məmmədli
Aparıcı: Xalid Vahidoğlu

Sürət rekordmeni Parlament

məclis ile ilgili görsel sonucuSon 20 ildə Konstitusiya qəbul ediləndən bəri qanunların qəbulu və imzalanıb, qüvvəyə minməsində bu sürət olmamışdı. 5-ci gün axşam 4 dekabr 2015-cii ldə Milli Məclisdə bir neçə qanun layihəsi müzakirə olundu və qəbul olundu. Şənbə günü atrıq bunlar qüvvəyə minmişdi. Həm də qeyri iş günü.

Bunlardan dini ekstrimizm haqqında qanun ümumiyyətlə ilk oxunuşa çıxarılmışdı. Üstəlik elə həmin gün İnformasiya əldə etmək haqqında Qanunun tələbinə görə layihəsi Parlamentin rəsmi səhifəsinə ictimai müzakirə üçün yerləşdirilmişdi. http://meclis.gov.az/?%2Faz%2Flaw%2F  (Normalda qanunlar 3 oxunuşdan keçir)  
Digər məsələlər uşağı məktəbə 7 gün ardıcıl getməyən valideyinin 100 manat cərimələnməsi, dini səbəblərlə vətəndaşlıqdan mərhumetmə, İslam dininə aid ayin və mərasimlərin xaricdə dini təhsil almış Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı tərəfindən aparılmasına görə cinayət məsuliyyətinin yaranması və bir ilədək müddətə azadlıqdan məhrum etmə ilə cəzalandırılması, polsin “dini ekstrimistlərə” qarşı silah tətəbiqini asanlaşdırması və s.
Dünən şənbə günü http://president.az/documents/laws saytında bu Qanunların hər birinin imzalanıb qüvvəyə mindiyini gördüyümdə çox təəccübləndim. Çünki, bu ilk dəfə baş verir. 24 saat ərzində həm qanun layihəsi ictimai müzakirəyə çıxarılır, həm komitələrdə və plenar sesiyada müzakirə edilir və qəbul edilir, həm MM rəhbəri tərəfindən imzalanıb Prezidentə göndərilir, həm də Prezident tərəfindən imzalanıb, yayılır və qüvvəyə minir. Bütün bunlar bir gün ərzində baş verir. 
Konstitusiyanın 97-ci maddəsi deyir ki: Qanunlar qəbul edildiyi gündən 14 gün müddətində Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə imzalanmaq üçün təqdim edilir. Təcili elan olunan qanun layihəsi Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə imzalanmaq üçün qəbul edildiyi gündən 24 saat ərzində təqdim edilir.
Konstitusiyanın 110-cu maddəsində isə: “ Azərbaycan Respublikasının Prezidenti qanunları ona təqdim olunmuş gündən başlayaraq 56 gün ərzində imzalayır”-deyir. 
Yəni normalda bu proses Parlamentdə qəbul edildikdən sonra 70 gün ərzində reallaşır. Belə anlaşılır ki, bu qanunlar təcili elan edilib. Lakin bunula bağlı mən Milli Məclisin müzakirəsindən olan reportajlarda bir qeyd görmədim. Ayrıca,
Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasının 96-cı maddəsinə əsasən qanunvericilik təşəbbüsü olan tərəflərin Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinə təqdim etdiyi qanun və ya qərar layihələri iki ay ərzində səsə qoyulur. Qanun və ya qərar layihəsini Azərbaycan Respublikasının Prezidenti, Azərbaycan Respublikasının Ali Məhkəməsi, Azərbaycan Respublikasının Prokurorluğu və ya Naxçıvan Muxtar Respublikasının Ali Məclisi təcili elan edibsə, bu müddət 20 gün təşkil edir. Yeni tərkibdə parlament öz fəaliyyətinə yalnız 24 Noyabr 2015-ci ildə başlayıb. Cəmi 11 gün öncə. Belə olan halda, həqiqətən ilklərin yaşandığı çıx açıqdır.  

Dini ekstremizmə qarşı qanunvericiliyə edilmiş yeniliklərdə çoxsaylı qeyri-müəyyənliklər var

http://www.amerikaninsesi.org/content/elesger_memedli/3087443.html

Ələsgər Məmmədli: Dini ekstremizmə qarşı qanunvericiliyə edilmiş yeniliklərdə çoxsaylı qeyri-müəyyənliklər var

Azərbaycan Milli Məclisinin birinci oxunuşda qəbul etdiyi "Dini ekstremizmə qarşı mübarizə haqqında" qanun layihəsində çoxsaylı qeyri-müəyyənliklər var. Bu barədə hüquqşünas Ələsgər Məmmədli Amerikanın Səsinə müsahibəsində bildirib.
Sənədə əsasən, Azərbaycan qanunvericiliyi ilə nəzərdə tutulmuş qaydada dini ekstremizm əleyhinə aparılan xüsusi əməliyyat zamanı dini ekstremistlərin həyatına, sağlamlığına və ya əmlakına ziyan vurulmasına yol verilir. Dini ekstremizmə qarşı mübarizədə iştirak edən şəxs dini ekstremizm əleyhinə aparılan xüsusi əməliyyat zamanı vurulmuş ziyana görə məsuliyyət daşımır.
“Bu artıq dini ekstremizmə qarşı mübarizə zamanı xəbərdarlıq edilmədən insanın həyatına, əmlakına ziyan vura biləcək hərəkərlərə yol açır və ziyan vuran şəxsə qarşı məsuliyyət müəyyən edilməyib. Qanun layihəsində göstərilməli idi ki, ancaq zəruri müdafiə halında və qarşıdurma halı olduqda öncədən xəbərdarlıq etmək şərti ilə silahdan istifadə oluna bilər. Sənəddə dini ekstermizmin, dini radikalizmin aydın anlayışı verilməlidir. Bu əməliyyata hüquqi qiymətin kimin verəcəyi də qanunda əksini tapmalıdır. Çünki burada insan həyatı, mülkiyyətə ziyan vurulması kimi konstitusion hüquqların məhdudlaşdırılmasından söhbət gedir-, o qeyd edib.
Eyni zamanda, qanun layihəsində xaricdə dini təhsil alan şəxslərin dini mərasimləri aparmasına qadağa qoyulması nəzərdə tutulur.
“Bu qanun qüvvəyə minəndən sonra Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin sədri və onun müavini də dini mərasim idarə edə bilməyəcək. Çünki Allahşükür Paşazadə və onun müavini Azərbaycanda təhsil almayıb. Bu, düzgün hüquqi yanaşma deyil. Harada təhsil almanın ekstremizmə və ya radikalizmə hər hansı aidiyyatı yoxdur. Burada şəxslərə fərdi yanaşma olmalıdır, dini ekstremizmlə məşğul olanlar cəzalandırlmalıdır”, o qeyd edib.
“Vətəndaşlıq haqqında” qanuna edilmiş əlavəyə görə, Azərbaycanda terrorda iştirak etmək, konstitusiya quruluşunun zorla dəyişdirilməsi hərəkətlərinin həyata keçirilməsi vətəndaşlığın itirilməsi ilə nəticələnəcək.
Sənəddə deyilir ki, vətəndaş dini təhsil adı altında xarici dövlətdə hərbi təlim keçərsə, düşmənçilik zəminində dini məzhəbləri yayarsa, dini ayinlər adı altında xarici dövlətdə dini münaqişələrdə iştirak edərsə, həmin fəaliyyətə digər şəxsi cəlb edərsə, yaxud bu məqsədlə silahlı qrup yaradarsa vətəndaşlıqdan məhrum ediləcək.
“Əvvəla konstitusiyaya görə, heç kim Azərbaycan vətəndaşını vətəndaşlıqdan məhrum edə bilməz. Vətəndaşlığın itirilməsi anlayışı hüquqda yoxdur və bunun hüquqi nəticəsi vətəndaşlıqdan məhrum etmədir. Azərbaycan konstitusiyasının 53-cü maddəsinə görə Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı heç bir halda vətəndaşlıqdan məhrum edilə bilməz. Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı heç bir halda Azərbaycandan qovula və ya xarici dövlətə verilə bilməz. Konstitusiya norması qanuna bu əlavəni qeyri-mümkün edir. Ona görə də qanun qəbul edilməmişdən öncə Konstitusiya Məhkəməsinin rəyinin alınması zəruri idi.
İndi düşünmək lazımdır ki, Azərbaycan vətəndaşı vətəndaşlıqdan məhrum edildikdən sonra onu hansı ölkə qəbul edəcək? Onun gələcək taleyi necə olacaq? Bu insanın yaşamaq hüququna birbaşa təhlükə yaradır. Qanuna bu dəyişikliyin məntiqi ümumiyyətlə başa düşülmür”, Məmmədli qeyd edib.